Veelgestelde vragen

Uitbetalingen

V – Wanneer wordt ik uitbetaald? A – Je wordt maximaal binnen 4 weken uitbetaald, maar we proberen iedereen altijd binnen 2 weken uit te betalen.

V – Krijg ik reiskostenvergoeding?  A – Nee, reiskosten worden niet vergoedt.

Aanmelden en afmelden voor opnames

V – Hoe meld ik me aan voor een opname? A – Heel makkelijk! Ga naar de website, kies de opname waar je heen wilt en druk op “Ik wil hierheen”. Je ontvangt een bevestiging van je aanmelding en nog een bevestiging als je definitief op de lijst staat.

V – Als ik me aanmeld via jullie website, heb ik dan gegarandeerd een plekje? A – Nog niet, je plekje is pas definitief als we je een bevestiging hebben gestuurd. LET OP: Je ontvangt dus 2 mails, een voor een succesvolle aanmelding, en een voor de bevestiging.

V – Hoe zie ik waar en wanneer de opname is? A – Op elke programma pagina staat de relevante informatie over locatie, tijdstip en vergoeding.

V – Ik wil overal naartoe! Kan dat? A – Van ons wel! Het ligt alleen aan de klant, sommige programma’s willen graag afwisselende groepen. Daarom ontvang je een definitieve bevestiging als we zeker weten dat we je kunnen plaatsen.

V – Hoe meld ik me af voor een opname? A – Dit kan via je account op de website, of via de bevestigingsmail. In de laatste 48 uur kan je je alleen afmelden door een Whatsapp bericht te sturen naar 06-24331911. We waarderen betrouwbaarheid, dus meld je alstjeblieft ruim van tevoren af!

V – Kan ik vrienden meenemen? A – Dit kan zeker! Wel moeten zij zich van tevoren aanmelden via onze website.

Voor en tijdens de opname

V – Zijn er kledingvoorschriften? A – Ja, omdat sommige patronen en kleuren er op camera niet zo goed uitzien hebben we enkele voorschriften. Draag geen volledig spierwit shirt, kleding met kleine patronen, of kleding met grote logo’s. 

V – Hoe lang van tevoren moet ik aanwezig zijn? A – De tijden aangegeven op de website zijn de uiterlijke tijden waarop je aanwezig dient te zijn op locatie.

V – Mag ik social media gebruiken bij de opnames? A – Tijdens de opname mag dit niet. Voor en na de opname is er genoeg tijd om leuke foto’s en filmpjes te delen. Vergeet je ons niet te taggen?

Privacy

V – Waarom moet ik zoveel gegevens invullen? A – Als uitzendbureau hebben we enkele verplichtingen om jullie te mogen uitbetalen. Enkele gegevens moeten wij verplicht opnemen in onze administratie

V – Zullen jullie gegevens over mij delen met anderen? A – Als je naar een opname gaat ontvangt de opdrachtgever enkel je naam, zodat je je kan melden bij aankomst. Enkel ter administratie zijn we verplicht enkele gegevens te delen met de belastingdienst. Zie hiervoor de privacyverklaring. Verder zullen al je gegevens privé blijven en zullen we deze nooit delen met andere commerciële partijen.